Thursday, August 27, 2009

ArGhhh!!!!!!!

Argh!!!!!!
serabut otak aku..ari khamis iaitu arini,,sultan selangor nak dtg poli aku...best 2 best la..dpt berbuka dengan sultan tp part x best aku n jpp(jawatankuasa perwakilan pelajar) kena layan sultan da..waduh!!!dah la kena cari baju melayu hitam..aku dah la xde tp aku dpt la gak pinjam kat abg farid..warna dia blue black so aku belasah jela..janji nampak kehitaman 2..hahahah..tp ok la besok makan free,sental jela dah sultan nak blanja..'dia blanja ke???'hehehehe..

Labels:

2 Comments:

Blogger Lady AiHa said...

kuang Manis punye ayat..
bedal je,,
xyah kesah sape belanje meeeh

August 27, 2009 at 3:08 AM  
Blogger syaheer said...

belasah jela
janji sental
hahaha

August 27, 2009 at 11:12 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home