Wednesday, January 6, 2010

KEHILANGAN....

semalam adalah hari yg paling sedih buat sahabat aku sorg ni...sbb pe???sbb dia baru saja kehilangan adik dia yg telah pergi ke rahmatullah..kesian dia...adik dia baru je berumur 18 tahn.

mesti korg pk adik dia accidentkan..bukan...adik dia pergi semasa tidur..adik dia ada sakit gastrix n lelah..dia cite kat aku...adik dia dah xde masa mak dia kejut pkul 10 tu..gerak2 xnak bgn so mak dia check la...tgk2 adik dia dah xde..so bwk g hospitl nak sahkan kematian dia...

Dlm pkul 3.30..aku ngan ayah aku g la..kat masjid assahabah di kota damansara..lepas mandi 2 sempat la aku tgk muka adik dia..lepas semayang asar terus solat jenazah then terus g bawak ke kaswasan perkuburan di seksyen 9...time 2 tgh hujan so aku pegi la gak..tp duk jauh..lepas selesai 2 aku balik la...

so bg kita yg masih hidup ni buat la amal ibadat sebanyak mungkin sbb kita xtau bila kitakan pergi..klau ada silap ngan sapa2 cepat2 mintak maaf,klau ada hutang cepat2 langsaikan..jgn sia2kan hidup dgn buat perkara yg x elok dan menyusahkan diri serta org lain..pape pun sedekah la alfatihah kepada muhammad hafizzuddin bin ahmad yg telah kembali kerahmatullah.semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh beliau...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home