Thursday, August 27, 2009

TiReD BuT BeSt.......


aku,alias,khairul,pemandu sultan n syafiq

khairul,aku n alias

depan kereta sultan bmw 760 li..heheheh

atas motor polis..smart dowh motor dia


me n abg sufi

kak long 2..lama x jumpa dia..

org kuat ACR...presenting uncle syukri..hahaha

org2 kenamaan sampai..letih 2ggu dorg

sedang menanti ketibaan sultan da...

khemah VIP n kerabat diraja

khemah sultan da..

skali lg aku n ikhwan(org kuat JPP 2 hehehe)
so arini poli aku didatangi oleh sultan syarifuddin ank kepada sultan salahuddin..hehhe..so preparation dia mmg grand giler..bygkan la sultan datang mcm2 perubahan kat pusat islam 2...pas2 tempahan makn je aku agak2 la dlm RM20,000..mmg giler..hehehe..yela nak support student kat poli n kerabat2 dia..i2 baru majlis berbuka bersama dia je..heheh.actually this is the second tome aku jumpa dia secara live..first kat kuala kubu bharu...
......
arini kelas mcm biasa la tp wak2 time math 2 aku xtau knp aku ngantuk giler!!!smpai 2lisan kat buku nota aku dah jd mcm sign doktor..hahahaha..tersengguk2 aku nak tahan supaya x tido..hehehe..abis kelas sepatutnya pukul 5.15 tp lecturer bengkel xde so bleh aku siap awal ntuk ready for sultan coming..around 4 o'clock aku dah siap berbaju melayu blue black..actually kena pkai warna hitam,so dah xde aku sental la pinjam warna 2 janji ada black la ckit..hehehe..lepas asar kitorg kena ready, klau ikut jadual sultan should be arrive 5,30 p.m but u all know la klau org2 VIP ni janji..last2 6.30 baru dia smpai penat aku berdiri selama satu jam setngah..naik lenguh lutut aku..pape pun after dia sampai terus baca yasin n ready ntuk berbuka, aku n jPP kena kawal student,last2 aku n the geng dpt berbuka ngan air je coz kuih semua kena sental..aduh,lapar 2..kitorg kena mkn kuih lu pas maghrib baru makan nasi..so lepas maghrib je aku g sental nasi tomato..alhamdulillah kenyang..sebelum masuk isyak 2 aku n ikhwan sempat rembat ayam masak merah 2 satu polistren tp kitorg mintak kebenaran la..hehehehe..pas2 mm biasa solat isyak n tarawih after that moreh..aku mmg nak salam ngan sultan,ingat mula2 x dpt, pas2 aku cilok line dpt gak aku tunai hajat aku nak salam ngan sultan..hahaha.agak jahat ckit la aku time 2 janji dpt salam sultan,,puas aku..oh lupa plak..guest what????uncle syukri n kak long 2run poli aku..dpt gak aku jumpa dorg..kak long mula2 x kenal..pas2 aku tegur2 jela,nasib baik betul..dia dah la koperal JPA(jabatan pertahanan awam),takut gak nak tegur mula2 2..hehehe..mmg best la jumpa dorg 2....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home