Sunday, September 13, 2009

KeLuAR N cArI CaLoN..hahahaha

........
fuh penat.......heheheh..pagi td bgn agak awal jugak la sbb nak keluar ngan membe2 poli..plan kuar tgh har..so aku rilek jela..sekali call acap,dia kata dia dah dekat jln hang tuah la.HAH!!terkejut aku,pe lg ngan pantas aku bersiap pas2 gerak naik keta n behenti kat ktm batu 3..uih klau naik keta g K.L alamat sampai berbuka aku stuck kat jem..hehehe..dari ktm sampai naik monorel nak g jalan imbi pun aku berdiri.. mak aih,penat 2 siot.tp xpe membe punya pasal aku berdiri la gak..hahaha..aku sampai lebih kurang pkul 1.45 gak la kat sana..pas2 call si Zekry.dia kata 2ggu kat starbuck bawah time square..punya lama aku 2ggu dia..last2 jumpa gak..

dah 2 terus gerak g sg wang teman dorg beli baju..dorg ni beli baju mcm pempuan gak la..lama dorg pilih..waduh lenguh lutut tggu dorg..pape pun baju yg dorg beli smart dowh..aku bab2 membeli baju malas ckit..selalu kuar ngan family baru bleh beli baju bnyk2..yela master kewangan 2run skali..hahaha.kat sg wang ada plak competition cari penari mcm micheal jackson..hahaha..kelakar siot aku tgk dorg menari lg2 bila time india menari..dah x rupa mcm M.J menari dah..ramai plak masuk contest 2 tp aku tgk kejap je..

next station aku g cari calon bini aku..jeng3..hahaha..xdela aku g survey camera yg bakal aku beli..hehehe..smart betul canon baru 2..time 2 olympus tgh wat pertunjukan..pergh!!! lens baru 2 besar siot..harga dia pun bleh tahan..dekat RM20,000 tau..i2 baru lens dia je..boleh gugur gigi aku nk beli 2..hahaha..xpe bakal aku beli camera canon 2..x sabar 2..tp kena sabar la ye..

around pkul 5, lepas semayang asar aku gerak pulang..meh aku cite ckit

...
time nak balik 2 ada group bdk2 melayu..bab 2 aku x kisah la..tp yg xleh blah ada this gurlz ni selamba je minum air milo depan org ramai..yela aku tau la kau pempuan tp beragak la minum depan org lain..siot towl..nak je aku sekeh..tp lantak kau la, kau dah besar..kat tmpt yg sama gak aku on da way nak naik monorel..bleh plak aku nampak budak laki melayu nangis..aduh..nak nangis pun cover2 la..ni bleh plak tersedu2 depan 2..hahaha..kelakar aku tgk..mcm gaya org putus cinta 2..(anggapan aku la, mesti dia frust awek dia x dtg,yela dah penat2 pakai smart awek x dtg)hahaha...tp aku xnak la anggap mcm 2 sgt..

pape pun aku smpai umah aroun pkul 6..fuh letih..balik naik ktm n monorel td pun kena berdiri..apa la nasib badan...heheheh..pape pun kita mesti (mu lek mu nang) kamu rilek kamu tenang..hahahaha

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home