Saturday, September 5, 2009

IFTAR JAMAIE PERDANA















semalam penat 2...hehehe..penat pe???aku kena rush mcm2 fuh...tp blah petang aku bersiap2 ntuk pergi berbuka di laman budaya shah alam..ada majlis iftar jamaie perdana..seramai 30 org yg pegi..pusat islam n JPP...so pkaian dorg ckp bebas so aku pkai la jeans n t-shirt JPP..sampai punya la awal sklai bila bdk2 dah penuh semua pkai baju melayu..siot towl..dah la aku n alias je yg pkai mcm 2..segan gak la mula2..tp dah pkul 6.00 mana sempat nak 2kar baju n balik..alamatnya berbuka kat keta gak aku kang..hehehe..tp aku g gak la..naik je bas aku tdo jap sbb jem giler..sampai2 je kitorg terus lepak kat meja makan..pas2 ada persembahan dari zaidi dari group wildan..x penah aku dgr..hehehe...abis dia nyanyi ada bacaan ayat2 suci al-quran dari muaz..pas2 berbuka la.tp kena semayang dulu then baru makan2 yg berat..hehehe..sedap 2 nasi tomato dia..pergh!!!!nak aku tambah je tp xnk kang terawih aku ngantuk..lepas berbuka je dorg semua nak balik..aduh x sempat aku nk amik gambar ustaz akhill hay..tp dpt la amik gambr ustaz zulkarnain..tgh2 nak balik aku jumpa lg KAK LONG..heheheh sembang2 ngan dia kejap pas2 blah balik ke poli..heehehe..pape pun tmpt 2 mmg best..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home