Thursday, September 24, 2009

RaYa2....

rasa dah lama x 2lis kat blog ni..hehehe
cuti jap..balik kmpg la...
.....
so thn ni aku balik kmpg muar di tanjung agas..i2 la rumah nenek aku .aku balik kmpg hari sab2 ngan abg sedara aku..yg lain dah balik hari jumaat..aku di tgglkan..ish3..sedih aku tp sebenarnya keta x muat pun..hahahah..yela semua dah besar2 pas2 bantai naik keta myvi mmg x muat kot..

so sampai kat kmpg lebih kurang pkul 12.30..bertolak pkul 9 tp abg sedara aku g umah awek dia dulu hantar brg 2 yg lewat tiba 2..lambt2 pun lmbt la janji sampai kmpg ngan selamat..hehehe..kazen2 aku semua dah sampai just ibu ngah and family je x balik muar tahun ni..x lengkap la family tree tp alhamdulillah semua ada la..

esoknya raya so aku bgn awal la sbb bilik air umah nenek aku 1 je..kang bersesak nak mandi. so thn ni aku pkai baju raya baru..warna blueblack, lari 2 dari tema family aku yg berwarna hijau.hahaha..belasah la janji raya..around pkul 8 semua bertolak g masjid nak semayang sunat aidil fitri..abis solat dalam pkul 9.30 la..after that kitorg singgah ke kubur..aku kena lead bacaan yasin.yela ayah aku dah malas dah..haahah..

lepas g kubur kitorg berkumpul kat ruang tamu ntuk makan beramai2..fuh best n sedap 2..tp aku x makan bnyk sgt coz kang nak g raya lg..lepas mkn2 masa ntuk bersalam-salaman ngan family and mintak duit raya..hahaha..eventhough aku ni dah tua ckit tp still dpt duit raya..hahaha..kalah budak2 kecik yela still lg blajakan..aku sure org2 lain yg dah tue 2 mesti x dpt duit raya..kesian2..hehehe..

2 je kot aku nak cite..tahun ni raya mmg paling the best bg aku sbb penuh dengan kazen2 n gelak ketawa..xkan aku lupakan hari raya ni..heheheh

RAYA MEMANG THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home