Saturday, November 14, 2009

IJAZAH YG KU TGGU2@ MAJLIS AKAD NIKAH..


yoyoyoy..hehehe..hari rabu mggu lepas adalah mggu happy aku sbb pe??sbb aku dah akad nikah..hahaha..xdela i2 majlis ijazah silat aku..kini aku dah masuk tahap potong..i2 yg aku 2ggu2 selama ni..

so hari 2 aku la kena arrange mcm2..pening gak kepala aku tp alhamdulillah kwn2 aku membantu...tmpt sume terbaik la..

majlis start pkul 9,nak tggu datuk mmg lama la gak tp bila dah start je gemuruh aku jdnya..aku punya nama kena panggil agak lama la gak..mmg x best la..tp sabar2..bila dah kena panggil..hamik kau,,cuak ckit beb..

lepas dah siap akad nikah pas2 sesi mandi limau plak..mmg sejuk 2..aku la org pertma yg mandi..huhuhuh..so bila abis semua 2 lega aku..

ha ni gambar dia..hahaha..tp kat atas 2 ye

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home