Saturday, October 17, 2009

BUKIT CERAKAH....

Bukit cerakah??mcm pernah aku dgr tempat 2...hehehe..i2 la tmpt selalu aku g kem..best 2 tmpt 2..nak pegi x??jom..

xdela,,td aku g sana tp bukan ada kem tp ada jamuan hari raya JPN(jabtan pendaftaran negara)..so aku sampai around dlm pkul 7.40 sbb nak tlg abg ijal katering..kali ni dia dpt tender 2 plak..hehehe..

fuh aku dari semalam setting tmpt ngan abg ijal..just imagine 2 org je wat keja nak setting tempat..penat giler la...aku dah nak pengsan dah..meja n kerusi semua berat..pas2 anak abg ijal si naufal 2 ikut..abg ijal usung la dia sambil setting..kelakar giler...

so pg td just setting ckit2 je..kelam kabut dibuatnya..time nak masak air gas pulak abis..(tula abg ijal saving sgt)heheheh...past makanan start sampai..fuh menu dia bnyk giler..jap ye aku listkan:

kambing grill
cendul pulut n tapai
satay
nasi dagang
mee soto
laksa
ais cream
keropok lekor
putu mayam
air mata kucing
air oren
air sirap limau
murtabak
roti john


fuh bnyk 2..aku makan semua 2..kenyang sgt2 sampai nak pecah peerut aku..
kali aku makan stail lain ckit..selalu org makan satay ngan kuah kacangkan..aku pegi bantai ngan black paper..fuh!!!!wa ckp lu..sedap giler sehinnga menjilat pinggan..hahahah..bukan 2 je..murtabak n roti john sekali aku makan ngan black paper..cuba la try..ada um!!aroung pkul 3 kitorg abis la

next pit stop rumah pensyarah aku..pn zetty..aku straight terus g umah dia..map suma dah ada,cantik la 2 tp yg aku panih,aku pegi x jumpa plak pe yg kat map dia lukis..last2 aku tnya pak guard,setel masalah aku..sampai jgk..hehehe..so lepas makn aku shot balik la...

kepada anda semua sila la makan pape makanan ngan black paper sauce..best giler..x caya??cuba la try..sekali cuba pasti mau..heheheh

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home