Friday, October 2, 2009

LaKsA SeRaWaK..nyum2..hahaha

so arini rumah aku ni ada la wat open house ntuk bdk2 poli..(sebenarnya aku dipaksa wat open house ntuk dorg, hampeh towl)hahaha...so aku gtau my mom yg dorg nak dtg ari khamis iaitu semalam la..sbb dah pkul 12..hehehe..

so after bengkel aku terus balik umah..ingat nak tlg mak aku masak, last2 aku pengsan lepas bg kucing aku mkan..yela mana x pengsan habis mata aku kena masuk sinaran kimpalan TIG(tungsten inerd gas)..sejam je kot aku tdo..hehehe so after that aku tlg mak aku siap2kan pape yg patut..aroun pkul 8.30 dorg sampai..dorg makan punya la penuh selera..acap sampai tambah 3 kali..sah sedap mak aku wat..hehehe(puji la mak sendiri ckit)hahaha..syok 2..sembang2 pas2 dorg nak g uptown.xtau la jadi ke x?aku malas nak ikut..

so bg yg nak rasa laksa serawah meh la dtg umah aku..hahaha..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home