Saturday, November 14, 2009

OUT2 N HAPPY..






airni aku kuar ngan membe2..lama siot x kuar asyik blaja je
boring plak..dah la next week berderet dowh..hahaha..tp kuar ngan membemmg best la..hilang segala stress..huhuh..

kitorg g mid je..i2 jela tmpt lepak paling best ckit...hahaha..kali ni kitorg tgk wyg paling 'best' cite the box..haha..best ke bendanya..boring siot..sume salah kakak jual tiket 2 sbb dia kata cite 2 horor..lgsg x kelakar ckit adala..

kali ni secar first timenya aku beli baju ikut cite rasa aku selama 19 tahun aku hidup.huhu...x percaya sudah..janji aku beli..hahaha

so around pkul 7.15 ktorg gerak g makan kat batu tiga plak..kenyang pulak aku dibuatnya..habis la bab aku kuar bg bulan ni..lepas ni kena focus exam..hahah..wish me luck..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home