Wednesday, January 6, 2010

APA NAMA???

AHAHHAAH...ayat ni mmg famous sebelah utara...cite dia mcm ni...hari hari jadi makcik ayah aku n aku panggil tok su..ayh aku mmg rapat ngan dia sbb ayh aku pernah tggl ngan dia dulu...family dia la yg ajar yah aku selok belok kat k.l masa time ayah aku 2run k.l...

umur dia tahun ni 58 tahun...aku ngan ayh aku ni dari pagi berjalan2 pergi setel kad la cari barg la..so time nak cari hadiah pe ntuk makcik dia...dua2 pulak blur..hahah..yela aku xtau pe kesukaan tok su..ayh aku plak x pandai nak bg2 hadiah ni...so dua2 jejaka yg tgh blur ditambah dgn blur mencari la pape yg sesuai pun...setelah 20 minit berpk last beli la kek..hahaha..

lepas dah beli 2 terus la kitorg g umah dia..ayh aku suh call dulu,aku ckp x payah..biar la surprise ckit baru best..huhuhu..bila dah smpai je..tok su 2 menangis sbb lama x jumpa aku..ayat dia(ya aku dendam ngan hang noh)..ni bahasa kiasan la..dendam 2 rindu maksud dia..hahaha..

lepas 2 sembang2 kat dpur pulak..bila bukak topik mesti bab 2 dia nangis..tp dia nangis 2 mmg cite sadis la..duduk ngan org2 tua ni bnyk pengalaman n pengetahuan aku dpt..bleh aku apply ntuk masa depan..mmg syok la...

tp bnyk ayat dorg..APA NAMA mesti dorg gunakan...kat umah aku ske perli ayh aku..hahah..jahat ckit la aku kat umah..huuhuh..around pkul 4 tu..kitorg beransur pulang la...huhuhu

pape pun hormati org tua n amik pengajaran n kaji apa yg dia kata dia..kemungkinan betul n bleh diapplykan masa depan nnt..huhuhuh

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home