Sunday, January 17, 2010

KeDaTaNgAn...

Agak2 korg la pe yg berlaku arini???hurm....hahahah..xdela arini umah aku dikunjungi mak cik ayh aku...disebabkan dorg nak dtg,family aku kelam kabut kemas umah dari semlam...fuih..sempat jgk..

so around 1 o'clock dorg sampai umah..sebelum 2 mak aku masak mcm2,..yela tetamu nak datang..xkan kau nak bg dorg makan pasir kot..hahahah..so lepas dia sampai dtg pulak ank dia yg sulung diikuti ank dia yg kedua...

part yg best ni,bdk kecik ada..ada sorg bdk ni nama dia GHAZALI..tp speaking,ckp melayu kurang sbb parent dia asuh dia suh ckp english...dia ni klau korg tgk cara dia ckp mmg korang tergelak..antara ayat2nya ialah:

1)daddy,i saw the big cat,he's trying to scrath me..
2)abg2,the kitten want to bite me
3)i'am not angry but i,m jelous..

ahahha...dah ckp skali dgn muncung2 mulut dia 2..mmg bagus giler la dia ckp..fluent betul..kalah aku..ahahaha..mmg korg geram ckit la ngan dia sbb dia pun cute gak..ahahha..mmg hyper xtif sungguh..x larat aku nak layan dia...last2 aku pegi bantai tdo..ahahah

lepas 2 aku sedar dorg dah xde kat umah..aku ngan kakak aku plak amik kazen aku kat stesen bus seksyen 17..fuh mmg letih arini melayan bdk kecik 2 sorg..huhuh

1 Comments:

Blogger Lady AiHa said...

hey..lame xbace post u..
y lah dont u put the picture of the kid...

January 20, 2010 at 1:31 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home