Saturday, January 30, 2010

20 tahun dah.....

fuh!!mcm x caya je umur aku dah masuk 20...dah 20 tahun aku hidup kat muka bumi ni...hehhehe..
ramai jgk wish kat aku,ingat dorg x ingat..hahha..tp klau aku x letak tarikh bufay aku kat myspace n facebook sure dorg langsung x ingat...tp xpe aku bukan kisah sgt coz aku still bersyukur dpt hidup lagi..

so ari khamis 2,xdela pape yg interesting berlaku tp bila aku balik keja je,kakak aku asyik call parent aku...aku x syak la pape..aku duk leka main internet..huhuh..so malam 2 mcm biasa je untill 11.30 malam..parent aku panggil aku masuk dalam bilik..aku mmg xtau pape,so masuk jela dalam bilik..sampai2 mak aku ckp'syaheer,ibu dgr ramai org complain pasal abg??hah!!aku pelik je..pas2 aku ckp mana ada..then dia kuarkan hadiah..dorg semua ckp happy bufday..fuh!!cuak gak aku..haahaha..

aku tgk la dlm beg pink 2..ada sebuah kotak silver then aku bukak la..lepas 2 korg tau pe yg aku nampak,seutas jam tangan yg berjenama ELLESSE..aku pun pe lagi..wow!!!mahal 2...aku siap tgk resit lg..it kos about rm600..tercengang aku tgk..dorg suh aku jaga elok2...aku nak pakai syg tp x bleh sbb tangan aku sentiasa berminyak..malas la,,time aku jalan2 baru pakai..anyway aku ucapkan bnyk2 terima kasih kat parent aku n not to forget my beloved sister yg pilih tangan 2...

baru la aku tau sbb aku apa kakak aku duk call parent aku sampai lima kali.huhhu..

so the next day aku nak pegi keja,lepas mandi aku tgk ada present kat atas meja 2..aku ingat abg sedara aku bg..bila tgk dekat2..adik aku yg bongsu 2 yg bagi siap ada gambar aku waktu kecik lagi..hahahah..kelakar gilar la..

ANYWAY THANKZ TO MY FAMILY N FRIEND WHO WISH MY BUFDAY...I WILL REMEMBER U FOREVER N EVER...LOVE U ALL...

 


 

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home