Sunday, February 28, 2010

TERLAKSANA SEBUAH IMPIAN.....


fuh lama rasa x update blog ni..yela mana ada masa sgt kot..asyik busy je,...wahahah...asyik keja,kelas...pas2 mesti nak rilekkan..yela penat la katakan...

so pe aku nak cite ye???hurm...oh ye..akhirnya aku berjaya laksanakan 1 satu 3 impian aku..apa dia??yg dah tau bleh agak la..CAMERA DSLR 500D...lama wo aku nntkan saat 2..dari bulan 3 tahun lepas kot...berhempas pulas aku simpan duit....family aku sampai kata aku kedekut nak kuarkan duit...wahahah..bukan kedekut cuma klau aku kata aku nak beli aku akan 2naikan x kira brapa lama aku tggu...janji terlaksana...hahhaha...lg satu aku xnak menyusahkan parent aku sgt...yela bnyk kot guna duit klau aku paw dorg...huhuhu

so jumaat lepas,aku keluar ngna membe aku padli g mid...so on da way pegi sana aku travel la naik pengangkutan awam...lama siot x naik..wahahah...so bus ok la tp time kat ktm 2 xleh blah...masa dekat stesen mid 2..komuter buat hal plak...time dah stop 2 bleh plak pintu x bukak...pas2 dia bergerak...aku kata
'aduh masalah pulak'..yela membe aku dah tggu kot..kang klau bergerak ke tempat lain satu hal pulak....aku tgk semua cuak je bila pim2 x bukak...nasib baik dia berhenti then buka..berterabur semua nak cepat2 kuar..wahahah..

so sampai dlm mid kitorg terus beli tiket wayang..mula2 nak tgk nyang rapik tp masa pulak x sesuai then kitorg tgk percy jackson...amik pkul 4...yela klau amuik pkul satu bila pulak nak semayang jumaat...huhuhu
pas2 kitorg main bowling..ntah apa kena rezeki aku nak strike je...pas2 spare memanjang...huhuhu best...

then makan time..makan kfc la..dah lama aku x makan...asyik nasi je..muak gak..skali skala tukar selera...huhuhuh...lepak2 sembang2 sampai pkul satu...then shoot semayang jumaat...

after solat jumaat aku terus g draw duit.....yela nak g beli camera 2...takut gak aku pegang duit bnyak2 ni...wahahha...redah2...first aku survey kedai canon pure...tanya harga xleh kurang...so pegi kedai kedua..dpt kurang tp membe aku kata tggu lu suh g tdk kedai satu lg...tup tup dpt lagi kurang...bermula la edisi tawar menawar...wahaha...mcm2 aku dpt tawar even lg kurang bnyk aku saving dari harga asal...semuanya aku blaja dari mak aku...huhuhh...

actually ada dua barang aku nak beli...mp3...tp bila pegi kedai sony 2 dia kata out of stock....xpela xde rezeki ..so dlm pukul 4 tu wyg start...belasah la tgk cite 2 smpai pkul 6...not bad la....lepas abis cite 2..g solat then terus balik...

SO TGGL LAGI DUA JE BELUM TERCAPAI...TP AKU NAK BELI DLM TAHUN NI GAK...HUHUHHU...SEMOGA IMPIAN AKU TERCAPAI...WAHAHAHAH

1 Comments:

Blogger Lady AiHa said...

t da dapat beli snap pic i banyak2 taw..

heheheh.

March 2, 2010 at 11:16 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home